Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby
Autor: Ovčačíková, Zuzana
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využitím zážitkových služeb a slevových portálů, jako vhodných nástrojů k budování povědomí o značce. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, na jejichž základě je zpracována praktická část práce. K řešení problematiky práce byl zvolen kvantitativní výzkum, dotazník spokojenosti, kterým byl zaslaná zákazníkům zvolené značky. Cílem práce bylo vyhodnotit celkovou spokojenost zákazníků se značkou a zjistit nákupní chování zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55474
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ovčačíková_2024_dp.pdf 3.578Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ovčačíková_2024_op.docx 92.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ovčačíková_2024_vp.docx 93.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet