Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství
Autor: Krčková, Tereza
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Jejím cílem bylo vytvoření projektu s akčními plány, který by pomohl vylepšit aktivity marketingové komunikace vinařství. Práce byla rozdělena do tří částí, a to teoretické, praktické a projektové. Teoretická část se zabývala vypracováním literární rešerše z oblasti marketingového mixu, komunikačního mixu a trendů marketingové komunikace. Praktická část byla zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Podklady pro analýzu byly získány formou online dotazníkového šetření a také formou interview s vedoucím vybraného vinařství. Následná projektová část obsahuje akční plány, které by mohly vylepšit nynější stav marketingové komunikace vinařství. Projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55476
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krčková_2024_dp.pdf 2.764Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krčková_2024_op.pdf 240.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
krčková_2024_vp.docx 41.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet