Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Fikarová, Veronika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Strongmed s.r.o., s účelem vypracovat doporučení, která by vedly ke zlepšení marketingové komunikace dané firmy. Teoretická část práce se zabývá základními definicemi marketingu, marketingovým mixem, komunikačním mixem a následně novými trendy v marketingové komunikace. Druhá část neboli část praktická se pak věnuje představení firmy, analýzou jak jejího marketingového, tak komunikačního mixu. Závěr práce pak shrnuje navržená opatření a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace, jež jsou podrobena analýze časových, nákladových a rizikových faktorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55479
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fikarová_2024_dp.pdf 1.327Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fikarová_2024_op.pdf 593.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
fikarová_2024_vp.pdf 496.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet