Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy
Autor: Snášelová, Dominika
Vedoucí: Najvar, Petr
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá pohledem učitelek mateřské školy na věkově homogenní a heterogenní skupiny. Práce se skládá z teoretické části, jejíž východiska seznamují čtenáře se současným předškolním vzděláváním v provázanosti s legislativními dokumenty, osobností předškolního pedagoga a jeho profesními kompetencemi a v neposlední řadě s charakteristikou homogenních a heterogenních skupin. Cílem empirické části bylo pomocí polostrukturovaného interview zmapovat aktuální postoj a názory učitelek na vzdělávání v homogenních a heterogenních třídách, kde jsme zjistili přínosy a rizika pro skupinu i pedagogy samotné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55484
Datum: 2024-01-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Předškolní pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
snášelová_2024_dp.pdf 1.624Mb PDF Zobrazit/otevřít None
snášelová_2024_op.pdf 396.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
snášelová_2024_vp.docx 27.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet