Podnětné prostředí na 1. stupni ZŠ k podpoře čtenářství žáků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podnětné prostředí na 1. stupni ZŠ k podpoře čtenářství žáků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podnětné prostředí na 1. stupni ZŠ k podpoře čtenářství žáků
Autor: Fryzelková, Vendula
Vedoucí: Navrátilová, Hana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá podnětným prostředím na 1. stupni základní školy k podpoře čtenářství žáků. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy a shrnuty současné poznatky k problematice čtenářské gramotnosti a čtenářství ve vztahu k primárnímu vzdělávání. Praktická část představuje kvalitativní výzkumné šetření, které bylo realizováno prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s učiteli. Cílem bylo zjistit, jak učitelé podporují čtenářství žáků na 1. stupni základní školy. Výsledky prezentují pojetí podpory čtenářství učiteli i jejich náhled na její význam. Závěrečná část práce obsahuje diskuzi výsledků a doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55490
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fryzelková_2024_dp.pdf 2.297Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fryzelková_2024_op.docx 26.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fryzelková_2024_vp.docx 25.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet