Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor: Ledabylová, Lucie
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti HKS sirup, a.s., která vyrábí Moštěnické sirupy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako marketing, marketingový mix, marketingové analýzy a marketingový výzkum. Praktická část se věnuje charakteristice společnosti a hodnotí její současný marketingový mix. Na základě zjištěných dat z dotazníkového šetření a analýz jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingového mixu společnosti, aby lépe odpovídala současným tržním trendům a potřebám zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55511
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ledabylová_2024_dp.pdf 3.528Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ledabylová_2024_op.docx 48.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ledabylová_2024_vp.pdf 789.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet