Role marketingu v médiu veřejné služby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role marketingu v médiu veřejné služby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role marketingu v médiu veřejné služby
Autor: Vařeková, Václava
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce bude mít jasný cíl - zmapovat význam marketingu pro veřejnoprávní média. Týkat se bude jednoho veřejnoprávního média - Českého rozhlasu. Odpoví na základní otázky typu: Potřebují média veřejné služby reklamu? Jaká je nejpřesvědčivější forma propagace produktů /pořadů/ veřejnoprávních médií? Kolik finančních prostředků by média placená veřejností měla dávat na svou vlastní propagaci? Jak by se měla lišit forma propagace jednotlivých stanic nebo studií České rozhlasu? V diplomové práci také zmapuji finanční zázemí Českého rozhlasu, podíl příjmů z jednotlivých činností, efektivní využití prostředků pocházejících z koncesionářských poplatků. Porovnám atraktivitu inzerce prostřednictvím veřejnoprávních médií ve srovnání s médii soukromými. Budu se snažit najít vhodný poměr mezi objemem investic do vlastní propagace a efektem, který tato propagace může přinést. Součástí diplomové práce bude analýza silných a slabých stránek současné marketingové filosofie veřejnoprávních médií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5562
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7623


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vařeková_2008_dp.pdf 2.310Mb PDF Zobrazit/otevřít
vařeková_2008_vp.zip 426.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
vařeková_2008_op.zip 477.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet