Role marketingu v médiu veřejné služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role marketingu v médiu veřejné služby

Show full item record

No preview available
Title: Role marketingu v médiu veřejné služby
Author: Vařeková, Václava
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Diplomová práce bude mít jasný cíl - zmapovat význam marketingu pro veřejnoprávní média. Týkat se bude jednoho veřejnoprávního média - Českého rozhlasu. Odpoví na základní otázky typu: Potřebují média veřejné služby reklamu? Jaká je nejpřesvědčivější forma propagace produktů /pořadů/ veřejnoprávních médií? Kolik finančních prostředků by média placená veřejností měla dávat na svou vlastní propagaci? Jak by se měla lišit forma propagace jednotlivých stanic nebo studií České rozhlasu? V diplomové práci také zmapuji finanční zázemí Českého rozhlasu, podíl příjmů z jednotlivých činností, efektivní využití prostředků pocházejících z koncesionářských poplatků. Porovnám atraktivitu inzerce prostřednictvím veřejnoprávních médií ve srovnání s médii soukromými. Budu se snažit najít vhodný poměr mezi objemem investic do vlastní propagace a efektem, který tato propagace může přinést. Součástí diplomové práce bude analýza silných a slabých stránek současné marketingové filosofie veřejnoprávních médií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5562
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7623


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vařeková_2008_dp.pdf 2.310Mb PDF View/Open
vařeková_2008_vp.zip 426.9Kb Unknown View/Open
vařeková_2008_op.zip 477.3Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account