Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Author: Stehlíková, Zdeňka
Advisor: Fafílek, Michael
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Nil Textile, která se specializuje na cirkulární textilní řešení v rámci B2B trhu. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se zabývá zpracováním poznatků o marketingu, marketingovém mixu a dalších oblastech marketingu na základě literárního průzkumu. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti. Je provedena PESTE analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Primární data byla získána prostřednictvím rozhovoru s marketingovou vedoucí a dotazníkového šetření. Výsledky analýz a sběru dat poskytují informace o současném stavu marketingového mixu společnosti a slouží jako podklad pro formulaci doporučení vedoucích k jeho zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55644
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
stehlíková_2024_dp.pdf 1.817Mb PDF View/Open None
stehlíková_2024_op.pdf 529.2Kb PDF View/Open None
stehlíková_2024_vp.pdf 823.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account