Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
Autor: Neubauer, Jaroslav
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence v marketingové komunikaci. V teoretické části popisuje vybrané historické milníky umělé inteligence jako samostatné vědy, následně ve spojení s marketingovou komunikací, typy umělé inteligence a metody měření spokojenosti. Praktická část je věnována měření spokojenosti na sociálních sítích u firmy O2 Czech Republic, a. s. Spokojenost je měřena analýzou komentářů z několika příspěvků vytvořených na sociální síti Facebook a výsledkem je určení sentimentu a témat komentářů. Na praktickou část navazuje návrh projektu pro automatizované zjišťování sentimentu a témat příspěvků z komentářů na sociálních sítích za pomocí strojového učení. Projektová část přináší pohled na klady a zápory zapojení umělé inteligence, rešerši dostupných řešení a popisuje základ možné realizace projektu prostřednictvím služby IBM watsonx Assistant.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55688
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
neubauer_2024_dp.pdf 2.928Mb PDF Zobrazit/otevřít None
neubauer_2024_op.pdf 163.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
neubauer_2024_vp.docx 91.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet