Návrh marketingové komunikace subjktu zážitkové turistiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace subjktu zážitkové turistiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace subjktu zážitkové turistiky
Autor: Pelejová, Dana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Téma mé práce vychází ze skutečnosti, že se již pět let aktivně věnuji problematice cestov-ního ruchu. Dle dostupných informací a současného vývojového trendu patří zážitková turistika do málo rozvinutých forem cestovního ruchu i přesto, že tento obor skýtá nemalé příležitosti pro všechny podnikatele, města i obce, které využívají cestovních ruch nejen ke své prezentaci, ale především ke své obživě. Z geografického hlediska vás ve své práci budu nejčastěji provázet po jižních Čechách, zejména pak po Jindřichohradecku. Dle statis-tik agentury CzechTourism jsou jižní Čechy vnímané jako turisticky atraktivní oblast s výrazně rozvinutou turistickou infrastrukturou. Ovšem i zde se najdou značné mezery na trhu, jež je třeba vyplnit atraktivní nabídkou, která nejenže udrží, ale i zvýší kredit tohoto kraje u jeho návštěvníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5570
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4826


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pelejová_2008_bp.pdfZablokované 595.8Kb PDF
pelejová_2008_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pelejová_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet