Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Autor: Malíková, Adriana
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá krizovou komunikaci jako prostředek pro budování firemního image. Problematika je zkoumaná na specifickém případu značky Dedoles. Cílem práce je vytvořit novou krizovou komunikační strategii pro zkoumanou značku. Teoretická část definuje relevantní pojmy pro budování značky, marketingovou komunikaci a krizovou komunikaci. Praktická část analyzuje specifika krizové situace značky Dedoles, včetně rozhovor s tehdejším marketingovým vedením, obsahu mediálních správ a analýzy stanovisek odborníků z focus group. Pro doplnění pochopení vnímání problematiky spotřebitelskou veřejností, byli představené výsledky dotazníkového průzkumu. Projektová část prezentuje novou krizovou komunikaci pro Dedoles, nabízející alternativní řešení založené na preferencích a vnímání spotřebitelů, představené v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55731
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
malíková_2024_dp.pdf 3.645Mb PDF Zobrazit/otevřít None
malíková_2024_op.pdf 166.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
malíková_2024_vp.docx 90.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet