Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Autor: Talknerová, Petra
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací se zaměřením na sociální sítě ve firmě DOX by Qubus. Byl navržen projekt, který má za cíl zlepšit a zefektivnit používání sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na představení podniku, analýzu online marketingové komunikace a analýzu sociálních sítí Facebook a Instagram včetně následného porovnání s konkurenčními podniky. Na základě výsledků byla vytvořena SWOT analýza, která sloužila jako podklad pro navrhovaný projekt. V projektu byly definovány doporučené sociální sítě, určena cílová skupina, byla doporučena komunikační strategie včetně okruhů komunikace a následně zhotoven publikační plán. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55818
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
talknerová_2024_dp.pdf 5.503Mb PDF Zobrazit/otevřít None
talknerová_2024_op.pdf 259.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
talknerová_2024_vp.docx 48.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet