Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Author: Talknerová, Petra
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací se zaměřením na sociální sítě ve firmě DOX by Qubus. Byl navržen projekt, který má za cíl zlepšit a zefektivnit používání sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na představení podniku, analýzu online marketingové komunikace a analýzu sociálních sítí Facebook a Instagram včetně následného porovnání s konkurenčními podniky. Na základě výsledků byla vytvořena SWOT analýza, která sloužila jako podklad pro navrhovaný projekt. V projektu byly definovány doporučené sociální sítě, určena cílová skupina, byla doporučena komunikační strategie včetně okruhů komunikace a následně zhotoven publikační plán. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55818
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Design management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
talknerová_2024_dp.pdf 5.503Mb PDF View/Open None
talknerová_2024_op.pdf 259.8Kb PDF View/Open None
talknerová_2024_vp.docx 48.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account