Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice
Autor: Gašparová, Andrea
Vedoucí: Koutný, Lukáš
Abstrakt: Diplomová práca je zameraná na oblasť digitálnej komunikácie univerzitných športových tímov, konkrétne na univerzitný športový tím amerického futbalu Zlín Golems. Cieľom práce je analyzovať súčasný stav digitálnej komunikácie tohto tímu a navrhnúť odporúčania, ktoré povedú k jej posilneniu. Pre dosiahnutie týchto cieľov je využitá kombinácia výskumných metód, vrátane analýzy sociálnych sietí, analýzy 7S McKinsey, STP analýzy a SWOT analýzy. V rámci cieľov práce sú definované tri hypotézy a dve výskumné otázky. Na vyhodnotenie zvolených hypotéz slúži kvantitatívny výskum, ktorý je zameraný na užívateľov digitálneho obsahu. Naopak, na tvorcov obsahu je zameraný kvalitatívny výskum, ktorý zároveň spolu s kvantitatívnym výskumom slúži na vyhodnotenie výskumných otázok. Na základe získaných poznatkov z analýz a výskumov sú navrhnuté odporúčania a poznatky, ktoré vedú k vypracovaniu návrhov efektívnej komunikačnej stratégie pre univerzitné športové tímy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55889
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gašparová_2024_dp.pdf 6.130Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gašparová_2024_op.docx 49.89Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gašparová_2024_vp.docx 51.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet