Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin
Author: Šilcová, Kristýna
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza zákaznického chování při nákupu oděvů online u vybraných věkových skupin. Marketingový výzkum byl uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Výstupem práce je analýza a vyhodnocení získaných dat týkající se současného nákupního chování. Porovnání rozdílných návyků chování proběhlo u dvou věkových skupin 15-25 let a 26 a více let. Závěrečné návrhy a doporučení vycházející z problematiky výzkumu jsou určeny e-shopům s oděvy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55896
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šilcová_2024_dp.pdf 1.678Mb PDF View/Open None
šilcová_2024_op.pdf 403.3Kb PDF View/Open None
šilcová_2024_vp.docx 50.01Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account