Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl
Autor: Zapletal, Michal
Vedoucí: Vogeltanz, Tomáš
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit balistický modul pro modulární simulátor tankových bojů UTW, který rozhoduje o úspěchu proražení pancíře v reálném čase a vychází ze vzorců, které byly navrženy pro aproximaci realných procesů, jež probíhají mezi projektilem a pancířem v době jejích kolize. K tomu je využit fyzikální engine Unity, který je již využíván v projektu UTW. Simulace je schopna počítat šanci na odražení, úspěšnost probití pancíře, jak kinetickou, tak chemickou střelou a generovat poškozující částice, které mohou zničit vnitřní moduly zasaženého vozidla. Takto sestavený modul je nakonec porovnán s existujícími řešeními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55900
Datum: 2023-11-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zapletal_2024_dp.pdf 3.104Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zapletal_2024_op.pdf 145.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
zapletal_2024_vp.pdf 144.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet