Komunikační strategie značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie značky
Autor: Měsíčková, Aneta
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikační strategií pražírny kávy na B2B trhu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti komunikační strategie a komunikace na zvoleném trhu. Praktická část představuje značku a její současnou komunikační strategii, analyzuje fakta získaná pomocí kvalitativního výzkumu a věnuje se konkurenční analýze. Část je zakončena analýzou SWOT. Cílem projektové části je návrh komunikační strategie značky, který vychází ze získaných informací v praktické části. Komunikační cíle tohoto návrhu jsou zvýšení povědomí, odlišení od konkurence a posílení loajality u stávajících firemních zákazníků značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55925
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
měsíčková_2024_dp.pdf 6.693Mb PDF Zobrazit/otevřít None
měsíčková_2024_op.docx 91.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
měsíčková_2024_vp.docx 90.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet