Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace
Author: Pejšová, Kateřina
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky přírodní kosmetiky a je situována do dvou částí. První, teoretická, část pojednává o tématech jako je marketingová komunikace a její nástroje, benchmarking, PEST analýza, SWOT analýza a marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou dále promítnuty do analytické a projektové části. Analytická část se zabývá zjištěním současného stavu marketingové komunikace, zkoumá rozdíly úrovně marketingových aktivit s konkurenčními značkami a vnější faktory působící na činnost značky. Součástí je online dotazníkové šetření zaměřeno na získání názorů současných i potenciálních zákazníků na marketingovou komunikaci značky přírodní kosmetiky, jež je vyhodnoceno prostřednictvím hypotéz pomocí matematicko-statistických metod. Výsledky plynoucí z analytické části jsou podkladem projektu zlepšení marketingové komunikace kosmetické značky Mybee, jež je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56014
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pejšová_2024_dp.pdf 12.83Mb PDF View/Open None
pejšová_2024_op.docx 48.60Kb Unknown View/Open None
pejšová_2024_vp.docx 48.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account