Návrh marketingové komunikace značky NAIAD

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace značky NAIAD

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace značky NAIAD
Autor: Barošová, Sára
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací oděvní značky mladé módní návrhářky s cílem zvýšit povědomí o této značce a oslovit tak její potenciální zákazníky. Teoretická část se věnuje fashion marketingu, marketingové komunikaci a využití komunikačního mixu v tomto odvětví, také je podrobněji zaměřena na sociální média. V závěru této části je popsána metodika práce. V rámci praktické části je představena oděvní značka NAIAD a její dosavadní komunikace. Dále je zde realizován kvalitativní výzkum formou focus group, který následně doplňuje analýza konkurence a SWOT analýza. Na základě zjištění z provedeného výzkumu a analýz je v projektové části navržena komunikační strategie pro značku NAIAD.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56049
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
barošová_2024_dp.pdf 5.382Mb PDF Zobrazit/otevřít None
barošová_2024_op.docx 92.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
barošová_2024_vp.docx 90.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet