Marketingová strategie firmy AuDaCon AG při vstupu na slovenský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie firmy AuDaCon AG při vstupu na slovenský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie firmy AuDaCon AG při vstupu na slovenský trh
Autor: Labudková, Eva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato práce se zabývá strategickou marketingovou analýzou na B2B trhu a přibližuje, jak její výsledky aplikovat do marketingové strategie firmy, která se chystá expandovat na nový trh. Cílem práce je zmapovat současnou situaci rakouské firmy AuDaCon AG, teoretická východiska aplikovat na její záměr expandovat do automobilového odvětví na Slovenském trhu, a doporučit firmě jak používat konkrétní marketingové nástroje v prostředí Slovenské republiky tak, aby se jí dařilo plnit cíle.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5605
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7551


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
labudková_2008_dp.pdf 1.136Mb PDF Zobrazit/otevřít
labudková_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
labudková_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet