Projekt marketingové komunikace vybraného eventu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného eventu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace vybraného eventu
Autor: Turek, Jan
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro lokální hudební festival a je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozčleněna na část analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši pro oblast marketingové komunikace. Tyto informace jsou použity jako základ pro praktickou část práce. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu, analýzu jeho současného stavu marketingové komunikace. Dále jsou analyzování potenciální konkurenti a vnější faktory působící na festival, stejně jako kvantitativní výzkum vnímání komunikačních nástrojů cílovou skupinou. Výsledky těchto analýz poskytují důležitá východiska pro návrh akčních plánů marketingové komunikace budoucího ročníku festivalu, s cílem zlepšit aktuální stav. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56084
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
turek_2024_dp.pdf 8.175Mb PDF Zobrazit/otevřít None
turek_2024_op.pdf 249.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
turek_2024_vp.docx 47.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet