Online marketingová strategie střední školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online marketingová strategie střední školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online marketingová strategie střední školy
Autor: Budíková, Dominika
Vedoucí: Koutný, Lukáš
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu digitální marketingové strategie pro střední odbornou školu. Teoretická část se věnuje tématům online marketingu, marketingu ve školství a dále popisuje postup strategického marketingového plánování. V praktické části je zkoumaná střední škola představena a dále podrobena situační analýze pomocí zvolených metod. Praktická část také zpracovává a interpretuje výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření, které poskytnou východiska pro definování cílových skupin. Na základě poznatků z teoretické části, analýz a výzkumů praktické části je sestavena online komunikační strategie, pro kterou jsou dále vybrány i klíčové ukazatele výkonnosti. V závěru je navržená digitální marketingová strategie ekonomicky zhodnocena.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56143
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
budíková_2024_dp.pdf 3.246Mb PDF Zobrazit/otevřít None
budíková_2024_op.docx 49.25Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
budíková_2024_vp.docx 50.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet