Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera
Autor: Jančík, Martin
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je navrhnout co možná nejlepší způsob internetové prezentace vybraného podniku. V teoretické části je zpracovaný rozbor literárních pramenů především z oblasti elektronického marketingu. Praktická část se skládá ze tří analytických částí. V první části jsou analyzovány webové prezentace konkurenčních firem. Ve druhé části uvádím stávající webovou prezentaci vybraného podniku a třetí část obsahuje návrhy a doporučení společnosti, jak vhodnými metodami zvýšit vlastní konkurenceschopnost na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5617
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9755


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jančík_2008_bp.pdf 3.874Mb PDF Zobrazit/otevřít
jančík_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jančík_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet