Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.
Autor: Dobiášová, Iveta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat kvalitu současných poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o. ve Štramberku s odhalením nedostatků a následně poskytnout návrhy na jejich zlepšení. Teoretická část je věnována literární rešerši zabývající se cestovním ruchem, lázeňstvím a wellness, službami, řízením vztahů se zákazníky a marketingovým výzkumem. Praktická část se nejprve věnuje představení města Štramberku, kde se vybraný podnik nachází, poté samotným Lašským pivním kúpelím. Hlavní částí je však analýza současných poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků s následnými doporučeními pro zkvalitnění služeb podniku. Ta jsou například zaměstnat další masérku, zapracovat na čistotě interiéru a povrchu van, prodloužit pobyt ve vaně za stejnou cenu a uvést na stránky podniku kompletní sortiment poskytovaných služeb s cenou a dalšími informacemi jako je délka trvání procedury i její zdravotní benefity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56199
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dobiášová_2024_dp.pdf 2.081Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dobiášová_2024_op.docx 42.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dobiášová_2024_vp.pdf 501.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet