Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o. |
Autor: |
Dobiášová, Iveta
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat kvalitu současných poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o. ve Štramberku s odhalením nedostatků a následně poskytnout návrhy na jejich zlepšení. Teoretická část je věnována literární rešerši zabývající se cestovním ruchem, lázeňstvím a wellness, službami, řízením vztahů se zákazníky a marketingovým výzkumem. Praktická část se nejprve věnuje představení města Štramberku, kde se vybraný podnik nachází, poté samotným Lašským pivním kúpelím. Hlavní částí je však analýza současných poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků s následnými doporučeními pro zkvalitnění služeb podniku. Ta jsou například zaměstnat další masérku, zapracovat na čistotě interiéru a povrchu van, prodloužit pobyt ve vaně za stejnou cenu a uvést na stránky podniku kompletní sortiment poskytovaných služeb s cenou a dalšími informacemi jako je délka trvání procedury i její zdravotní benefity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56199
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet