Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Autor: Lívová, Adéla
Vedoucí: Janíková, Marcela
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce je věnována formativnímu hodnocením v primárním vzdělávání. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem učitelé využívají formativní hodnocení ve výuce na 1. stupni ZŠ. Jedná se o kvalitativně orientovaný výzkum s použitím metody sběru dat polostrukturovaného rozhovoru. Participanty tvoří učitelky 1. stupně ZŠ. Zjištění ukazují, že participanti využívají formativní hodnocení rozmanitým způsobem, ať vědomě či nevědomě. Za jeho klíčový prvek považují poskytování konkrétní zpětné vazby, sebehodnocení a kritéria úspěchu. Výsledky mimo jiné prokazují nedostatečné povědomí zkoumaných učitelek o konceptu formativního hodnocení a obavy z vrstevnického hodnocení, které vyvolává kritiku a urážky ze strany spolužáků. V závěru práce je uvedená diskuze a limity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56212
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lívová_2024_dp.pdf 1.384Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lívová_2024_op.docx 26.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lívová_2024_vp.docx 28.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet