Názory zkušených ředitelů na výhody a nevýhody heterogenních tříd v mateřských školách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Názory zkušených ředitelů na výhody a nevýhody heterogenních tříd v mateřských školách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Názory zkušených ředitelů na výhody a nevýhody heterogenních tříd v mateřských školách
Autor: Sedlačíková, Zuzana
Vedoucí: Najvar, Petr
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá názory zkušených ředitelů na výhody a nevýhody heterogenních tříd v mateřských školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na proměny v čase od 50. let po současnost, dále jsou zde popsány alternativní mateřské školy - Waldorfská, Montessori, Daltonská, Začít spolu a Zdravá mateřská škola, a to jako inspirace věkově heterogenních tříd. Poslední část se zabývá výhodami a nevýhodami věkově homogenních a věkově heterogenních tříd. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum, kdy byly data získána pomocí polostrukturovaného interview. Součástí toho je i předvýzkumné šetření, které mělo ukázat na další možnosti zaměření se ve výzkumné oblasti. Hlavním cílem předvýzkumu i výzkumu bylo objasnit důvody rozhodnutí zkušených ředitelek ke změně z věkově homogenních tříd na věkově heterogenní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56250
Datum: 2024-01-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Předškolní pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sedlačíková_2024_dp.pdf 1.980Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sedlačíková_2024_op.docx 27.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sedlačíková_2024_vp.docx 27.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet