Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů
Author: Filip, Jiří
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v rámci politické kampaně prezidentských kandidátů ČR 2023. Práce se zaměřuje na možnosti v rámci nápravy negativní image trojice prezidentských kandidátů s nejvyšší volební prognózou a akceptaci těchto kandidátů v očích prvovoličů. Práce obsahuje výzkum formou ohniskové skupiny v rámci skupiny prvovoličů. Práce ve své projekční části nabízí podněty kandidátům na úpravu kampaně tak, aby zlepšila jejich image v očích prvovoličů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56290
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
filip_2024_dp.pdf 2.310Mb PDF View/Open None
filip_2024_op.docx 92.94Kb Unknown View/Open None
filip_2024_vp.docx 92.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account