Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy
Autor: Fránková, Ema
Vedoucí: Novák, Petr
Abstrakt: Tato práce zkoumá strategicky plán pro založení a provoz Botanické kavárny v centru Brna, zahrnující podnikatelsky plán, analyzu trhu, marketingové strategie, organizační strukturu a finanční analyzu. Cílem je poskytnout komplexní pohled na podnikatelsky potenciál Botanické kavárny a navrhnout strategie pro její úspěšné založení, rozvoj a udržitelnost na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56300
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fránková_2024_dp.pdf 3.815Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fránková_2024_op.docx 48.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fránková_2024_vp.docx 49.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet