Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů
Autor: Pluskal, Michael
Vedoucí: Vogeltanz, Tomáš
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současných technik a postupů při návrhu architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů a seznamuje čtenáře s dostupnými technologiemi, které tuto komunikaci realizují. Teoretická část práce se zaměřuje na identifikaci klíčových výzev spojených se síťovou komunikací ve hrách pro více hráčů. Dále se tato část zabývá rozborem hlavních síťových knihoven pro herní engine Unity. V praktické části práce proběhne implementace architektury client-to-server na existující projekt UTW za pomoci knihovny Fish-Net: Networking Evolved. Je zde popsán návrh řešení, implementace, testování, i ukázky kódu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56304
Datum: 2023-11-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pluskal_2024_dp.pdf 3.527Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pluskal_2024_op.pdf 143.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pluskal_2024_vp.pdf 215.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet