Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů

Show full item record

No preview available
Title: Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů
Author: Pluskal, Michael
Advisor: Vogeltanz, Tomáš
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současných technik a postupů při návrhu architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů a seznamuje čtenáře s dostupnými technologiemi, které tuto komunikaci realizují. Teoretická část práce se zaměřuje na identifikaci klíčových výzev spojených se síťovou komunikací ve hrách pro více hráčů. Dále se tato část zabývá rozborem hlavních síťových knihoven pro herní engine Unity. V praktické části práce proběhne implementace architektury client-to-server na existující projekt UTW za pomoci knihovny Fish-Net: Networking Evolved. Je zde popsán návrh řešení, implementace, testování, i ukázky kódu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56304
Date: 2023-11-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pluskal_2024_dp.pdf 3.527Mb PDF View/Open None
pluskal_2024_op.pdf 143.2Kb PDF View/Open None
pluskal_2024_vp.pdf 215.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account