Influencer Marketing in Gastronomy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer Marketing in Gastronomy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer Marketing in Gastronomy
Autor: Havel, Marek
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na fenomén influencer marketingu v gastronomii. Dílo zkoumá, jak jsou influenceři na sociálních sítích využíváni k propagaci služeb v oblasti gastronomie a jak tento trend ovlivňuje návštěvnost těchto podniků. Studie analyzuje efektivitu promování podniků influencery z hlediska generování zapojení zákazníků a návštěvnosti. Kromě toho zkoumá etické aspekty spojené s influencer marketingem, včetně potřeby transparentnosti a důvěryhodnosti organické reklamy. Celkově tento výzkum poskytuje cenný přehled o současném stavu influencer marketingu v gastronomii a poskytuje praktické poznatky pro gastronomické provozy i marketingové odborníky, kteří se snaží tento přístup využívat efektivně a eticky a také pro samotné influencery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56333
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
havel_2024_dp.pdf 10.53Mb PDF Zobrazit/otevřít None
havel_2024_op.docx 93.92Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
havel_2024_vp.docx 91.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet