Surrealistický marketing s využitím CGI technologie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Surrealistický marketing s využitím CGI technologie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Surrealistický marketing s využitím CGI technologie
Autor: Šímová, Tereza
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou surrealistických kampaní s využitím CGI technologie a jejich vlivem na spotřebitele. Hlavním cílem práce je analyzovat vliv využití těchto kampaní na vnímání značky spotřebitelem a zjistit, jak dané kampaně přispívají k posílení povědomí o značce. Sekundárním cílem je analýza výhod a nevýhod spojených s používáním CGI technologií v marketingové komunikaci. Pro zodpovězení výzkumných otázek a získání plnohodnotného názoru od zákazníků byly použity kvalitativní i kvantitativní výzkumné metody. Výsledkem práce je zjištění, zdali je vhodné využívat počítačem vygenerované obrázky a jaký efekt má použití této technologie v marketingových kampaních na spotřebitele. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení a popis umělé inteligence, technologie CGI, surrealismu a jeho využití v marketingové komunikaci. Jsou představeny konkrétní příklady, které ilustrují implementaci CGI technologie do surrealistického marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56355
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šímová_2024_dp.pdf 11.77Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šímová_2024_op.docx 95.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šímová_2024_vp.docx 110.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet