Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami
Show full item record
No preview available
Title:
|
Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami |
Author: |
Šimůnková, Blanka
|
Advisor: |
Denglerová, Denisa
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce zkoumá dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole. Základní vzdělávání má velký vliv na rozvoj schopností dítěte, jeho kompetencí a sebepojetí. Metoda, založená na principu zprostředkovaného učení, kognitivní modifikovatelnosti a práci na instrumentech, je aplikována na dva žáky prvního stupně základní školy s rozdílnými diagnózami. Výzkum, realizovaný formou případové studie, kombinuje aktivní pozorování, rozhovory s rodiči a školním psychologem s testy kognitivních schopností. Cílem je posoudit, jak Feuersteinova metoda přispívá ke školnímu, sociálnímu a osobnostnímu rozvoji zkoumaných žáků a reflektovat její potenciál pro inkluzivní vzdělávací praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56367
|
Date:
|
2024-01-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account