Vnímání klimatu třídy z perspektivy dětí mladšího školního věku a jejich pedagogů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání klimatu třídy z perspektivy dětí mladšího školního věku a jejich pedagogů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání klimatu třídy z perspektivy dětí mladšího školního věku a jejich pedagogů
Autor: Manduchová, Darina
Vedoucí: Včelařová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřená na klima školní třídy u dětí mladšího věku. V teoretické části si vymezíme pojmy, jako jsou klima třídy a klima školy, atmosféra a prostředí, tvorba příznivého klimatu. Dále si popíšeme determinanty a prvky klimatu. Zaměříme se na spolutvůrce klimatu a interakci učitele a žáka, vzájemné vztahy ve třídě a na participaci žáků. Praktická část je zaměřená na kvantitativní výzkum realizovaný na základní škole ve Zlínském kraji dotazníkovou formou MCI. Cílem práce je zjistit, zda a jaké rozdíly existují ve vnímání klimatu v této třídě z hlediska aktuální i preferované formy z perspektivy žáků a učitele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56449
Datum: 2024-01-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
manduchová_2024_dp.pdf 3.161Mb PDF Zobrazit/otevřít None
manduchová_2024_op.docx 17.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
manduchová_2024_vp.docx 17.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet