Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci
Autor: Sáblíková, Barbora
Vedoucí: Deutscherová, Beáta
Abstrakt: Práce má teoreticko-empirický charakter a je rozdělena do dvou částí. Teoretická část sumarizuje poznatky o dětské kresbě obecně, faktorech, které dětskou kresbu v současné době ovlivňují a také se věnuje konkrétně kresbě rodiny. V empirické části práce byl proveden kvalitativně orientovaný výzkum. Data výzkumu byla získána prostřednictvím polostrukturovaných interview s učiteli mateřských škol. Následně byla interview analyzována a na jejich základě byly vytvořeny tři významové kategorie, které zachycují, co v současnosti kresbu rodiny ovlivňuje, jak ji učitelé využívají a jak ji interpretují. Výsledky výzkumu ukázaly, že kresba rodiny je považována za cenný nástroj, který učitelům pomáhá lépe porozumět dítěti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56453
Datum: 2024-01-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sáblíková_2024_dp.pdf 1.336Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sáblíková_2024_op.docx 26.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sáblíková_2024_vp.docx 25.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet