Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu
Autor: Böhmová, Eva
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tématem diplomové práce je změna spotřebitelského chování v důsledku COVID-19 ve švýcarském rodinném hotelu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část otevírá studovanou problematiku a popisuje situaci ve Švýcarsku v období pandemie v letech 2019-2022. Speciální pozornost je zde věnována situaci v oboru hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu. Kromě teoretického pohledu na věc jsou zde také stanoveny metodologické zásady výzkumné části, včetně výzkumných otázek. V praktické části je nejprve představen samotný hotel na což navazuje analytická část, která obsahuje analýzu interních dat poskytnutých hotelem. Na analyzovaná data navazují individuální rozhovory s managementem hotelu a dotazníkové šetření identifikující spotřebitelské a cestovní chování potenciálních hotelových hostů během pandemie. Na základě získaných dat z teoretické a praktické části je poté navrhnut marketingový mix 7P, jako součást marketingového plánu hotelu Gletschergarten.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56471
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
böhmová_2024_dp.pdf 13.54Mb PDF Zobrazit/otevřít None
böhmová_2024_op.docx 120.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
böhmová_2024_vp.docx 91.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet