Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.
Autor: Tomášek, Jiří
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zhodnocení internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o., jejíž základní obchodní činností je prodej tepelných čerpadel. V úvodní teoretické části je proveden rozbor nejnovějších literárních poznatků z oblasti týkající se problematiky internetového marketingu. Následně v analytické části je prove-dena analýza stávajícího stavu internetového marketingu ve společnosti TEPELNÁ ČERPADALA IVT, s.r.o. a jejich všech spolupracujících IVT center po celé ČR. V závěrečné části je vypracován samotný projekt na zlepšení internetového marketingu, jehož součástí je i časový harmonogram implementace jednotlivých změn v internetové prezentaci na odlišení se od firem podnikajících ve stejném oboru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5649
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8955


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomášek_2008_dp.pdfZablokované 2.640Mb PDF Zobrazit/otevřít
tomášek_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomášek_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet