Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Autor: Studená, Kateřina
Vedoucí: Fasnerová, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na výzkum čtenářské gramotnosti žáků v kontextu požadavků aktuálního kurikula. Cílem diplomové práce je zjistit míru úspěšnosti žáků v očekávaných výstupech zaměřených na čtenářskou gramotnost. V teoretické části práce jsou uvedena teoretická východiska pojmu čtenářské gramotnosti a aktuálního kurikula pro Českou republiku. V praktické části práce je zpracován kvantitativně orientovaný výzkum zabývající se zjišťováním dosažení očekávaných výstupů zaměřených na čtenářskou gramotnost. Výzkumný vzorek tvoří 216 žáků po ukončení 1. stupně základní školy, kteří byli testováni pomocí didaktického testu. Výsledky testování ukazují, že žáci nedostatečně ovládají očekávané výstupy zaměřené na čtenářskou gramotnost pro 1. stupeň základní školy. Z výsledků byla vytvořena doporučení do praxe, která mohou být přínosná pro učitele 1. stupně základní školy při rozvíjení čtenářské gramotnosti a naplňování očekávaných výstupů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56516
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
studená_2024_dp.pdf 4.339Mb PDF Zobrazit/otevřít None
studená_2024_op.docx 24.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
studená_2024_vp.docx 26.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet