Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Autor: Vrána, Jakub
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá obalovým designem limonád a jeho vlivem na spotřebitelské chování. Práce zahrnuje teoretický přehled s praktickým výzkumem, který zahrnuje jak kvantitativní dotazníkové šetření, tak i kvalitativní rozhovory. Cílem práce je identifikovat klíčové prvky designu, které ovlivňují spotřebitelské preference a jejich rozhodovací procesy při výběru limonád. Výsledek práce poskytuje konkrétní doporučení pro nové výrobce limonád na trhu, zaměřené na optimalizaci designu obalu, aby upoutal spotřebitele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56537
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vrána_2024_dp.pdf 3.102Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vrána_2024_op.pdf 214.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vrána_2024_vp.pdf 156.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet