Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa
Autor: Hlúpiková, Karolína
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavní téma této diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa. Cílem této práce je pomocí projektu na zlepšení marketingové komunikace zvýšení povědomí o Informačním centru Baťa, o jeho činnostech a akcích. Práce je zaměřena na zvolení vhodných nástrojů marketingové komunikace, které budou využívány v online i off-line prostředí. Pomocí provedení tří analýz, kterými jsou analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza konkurence a SWOT analýza, bylo analyzováno několik výrazných nedostatků. Tyto nedostatky jsou řešeny v rámci vypracovaného projektu, který obsahuje konkrétní návrhy doplněny o grafické zpracování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56608
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hlúpiková_2024_dp.pdf 18.84Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hlúpiková_2024_op.docx 49.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hlúpiková_2024_vp.docx 49.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet