Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Muroňová, Kateřina
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Závěrečná práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti, která se primárně zabývá výrobou zmrzliny a cukrářských výrobků. Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou komunikaci vybrané společnosti a formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení zjištěného stavu. Ke zjištění současného stavu byl použit marketingový výzkum formou dotazníkového šetření a vybrané situační analýzy. Z výsledků vyplývají zjištění týkající se povědomí o společnosti a spokojenosti s komunikací v rámci působení na B2B a B2C trzích. Na základě těchto poznatků byla navržena vhodná řešení s cílem zlepšit stávající stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Příklady konkrétních návrhů jsou zmrzlinový festival, věrnostní program, degustace vzorků a propagační materiály v cizím jazyce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56610
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
muroňová_2024_dp.pdf 4.158Mb PDF Zobrazit/otevřít None
muroňová_2024_op.pdf 510.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
muroňová_2024_vp.pdf 747.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet