Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří
Autor: Richter, Jakub
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Po zopakování teorie strategického plánování a marketingového výzkumu se ve své práci věnuji detailnímu marketingovému průzkumu mikroregionu (dotazník) a následné analýze stávající situace. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a analýzy stávající situace jsem si dovolil stanovit vize mikroregionu, strategické cíle a konkrétní návrhy opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5666
Datum: 2008-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7609


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
richter_2008_dp.pdf 4.467Mb PDF Zobrazit/otevřít
richter_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
richter_2008_op.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet