[NEOBHÁJENO] Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem
Autor: Hrbáčková, Kateřina
Vedoucí: Žáková, Iva
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout sadu aktivit pro ověření významu ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovém vývojem v prostředí mateřské školy. V teoretické části jsem představila vývoj jazyka dle jazykových rovin, vymezila pojem čtenářská gramotnost. Dále jsem se zaměřila na možnosti narušení jazykového vývojem a na samotný význam ilustrace při práci s dětmi, který mají narušený jazykový vývoj. V praktické části jsem představila sadu aktivit pro ověření významu ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem, kterou jsem následně realizovala v mateřské škole. Po dokončení realizace jsem sadu aktivit evaluovala, z čehož mi následně vyplynulo doporučení pro praxi. Při tvorbě sady aktivit jsem si pro práci zvolila knihy ilustrované Petrem Horáčkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56762
Datum: 2024-01-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrbáčková_2024_dp.pdf 5.113Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrbáčková_2024_op.docx 25.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hrbáčková_2024_vp.docx 27.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet