Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
| Autor: |
Bumbalová, Karolína
|
| Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářská práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na prodej a montáž stínící techniky. Cílem práce je zhodnotit účinnost současných komunikačních nástrojů a identifikovat jejich silné a slabé stránky. Teoretická část se věnuje definici marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu, včetně online nástrojů. V praktické části je realizováno dotazníkové šetření mezi zákazníky a provedeny analýzy SWOT, Porterův model pěti sil a Pain and Gain analýza. Na základě výsledků jsou navržena konkrétní doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57571
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet