Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Bumbalová, Karolína
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tématem této bakalářská práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na prodej a montáž stínící techniky. Cílem práce je zhodnotit účinnost současných komunikačních nástrojů a identifikovat jejich silné a slabé stránky. Teoretická část se věnuje definici marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu, včetně online nástrojů. V praktické části je realizováno dotazníkové šetření mezi zákazníky a provedeny analýzy SWOT, Porterův model pěti sil a Pain and Gain analýza. Na základě výsledků jsou navržena konkrétní doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57571
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet