Domácí vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání z pohledu učitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Domácí vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání z pohledu učitelů |
| Autor: |
Maryášová, Adéla
|
| Vedoucí: |
Tallová, Barbora
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se domácím vzděláváním v rámci povinného předškolního vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na proces domácího vzdělávání a popisuje jeho výhody i nevýhody. Empirická část představuje kvantitativní výzkum realizovaný formou dotazníkového šetření mezi učiteli mateřských škol ve Zlínském kraji. Výzkumná část se věnuje tomu, jak učitelé mateřských škol vnímají domácí vzdělávání dětí v povinném předškolním roce, jaké v něm spatřují přínosy a jaká případná rizika s ním spojují. Výsledky ukazují, že učitelé mají o této formě vzdělávání základní povědomí, přičemž ji většinou hodnotí neutrálně až negativně. Učitelé vnímají jeho výhody a rizika a shodují se, že tato forma vzdělávání může být vhodná pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57586
|
|
Datum:
|
2025-01-08 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
|
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet