Domácí vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání z pohledu učitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Domácí vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání z pohledu učitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Domácí vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání z pohledu učitelů
Autor: Maryášová, Adéla
Vedoucí: Tallová, Barbora
Abstrakt: Tato bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se domácím vzděláváním v rámci povinného předškolního vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na proces domácího vzdělávání a popisuje jeho výhody i nevýhody. Empirická část představuje kvantitativní výzkum realizovaný formou dotazníkového šetření mezi učiteli mateřských škol ve Zlínském kraji. Výzkumná část se věnuje tomu, jak učitelé mateřských škol vnímají domácí vzdělávání dětí v povinném předškolním roce, jaké v něm spatřují přínosy a jaká případná rizika s ním spojují. Výsledky ukazují, že učitelé mají o této formě vzdělávání základní povědomí, přičemž ji většinou hodnotí neutrálně až negativně. Učitelé vnímají jeho výhody a rizika a shodují se, že tato forma vzdělávání může být vhodná pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57586
Datum: 2025-01-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet