Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu
Autor: Daňková, Anita
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace vybraného internetového obchodu. Práce je rozdělena do dvou částí, tedy do části teoretické a části praktické. V teoretické části se práce soustředí na téma online marketingu, e-shopu a marketingového mixu, především tedy marketingové komunikace a jejich nástrojů. Na konci teoretické části je představena analýza konkurence a SWOT analýza. Praktická část práce se věnuje představení vybraného e-shopu, analýze návštěvnosti e-shopu a také představení jeho marketingového mixu. Dále je provedena analýza současného stavu online marketingové komunikace internetového obchodu, analýza konkurence a SWOT analýza. Na základě poznatků z teoretické i praktické části jsou v závěru práce uvedena doporučení a návrhy pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace e-shopu Krowka.cz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57595
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet