Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh
Autor: Foltýn, Jiří
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá design manuálem a vizuální komunikací značky ZAPA beton významného výrobce a dodavatele betonových směsí. Analyzuje, jak jednotlivé prvky design manuálu ovlivňují vnímání spotřebitelů, jak jsou interpretovány a jaké asociace značka vyvolává. Teoretická část se věnuje klíčovým pojmům v této oblasti, tvorbě loga a jeho specifickým komponentům. Vzhledem k logomanuálu značky ZAPA beton autor popisuje pouze několik základních částí, které jsou klíčové pro komunikaci se zákazníky. Tyto prvky tvoří hlavní předmět zkoumání v praktické části práce, kde je definován cíl a formulovány výzkumné otázky. Bylo použito kvalitativní šetření zahrnující analýzu základních vizuálních prvků značky ZAPA beton, rozhovor s grafiky reklamních agentur, mimo jiné i s předním grafickým studiem Najbrt a také kvantitativní šetření pomocí dotazníků. Závěr diplomové práce se zaměřuje na vyhodnocení výzkumných otázek a návrhy na zlepšení současné vizuální komunikace značky ZAPA beton.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58112
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet