Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o.
Autor: Ticháček, Tomáš
Vedoucí: Novák, Ivoš
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti Unipro spol. s r.o. a především se zabývám výzkumem spokojenosti zákazníků prostřednictvím strukturovaného dotazníku. V závěru práce uvádím doporučení jako podklad pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5858
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7413


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ticháček_2008_bp.pdfZablokované 991.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
ticháček_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ticháček_2008_op.doc 33.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet