Integrace nadaných dětí 1. ročníku na Základní škole Zlín (tř. Svobody 868, Malenovice)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace nadaných dětí 1. ročníku na Základní škole Zlín (tř. Svobody 868, Malenovice)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Kvarda, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-16T15:55:29Z
dc.date.available 2010-07-16T15:55:29Z
dc.date.issued 2008-05-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5932
dc.description.abstract Integrace nadaných dětí do běžné základní školy je základním předpokladem pro jejich úspěšný vývoj. Aby byla tato integrace úspěšná, je třeba pracovat u nadaných žáků především na rozvoji jejich sociálních kompetencí. A právě mírou, do jaké si nadaní žáci sociální kompetence osvojili, se v této práci zabývám. Ta totiž určuje kvalitu jejich vztahů s okolím. Jelikož nadání s sebou přináší často i různá specifika v oblasti sociální a emocionální, je vhodné při edukaci nadaných žáků těmto oblastem věnovat náležitou pozornost. cs
dc.format 126 s. cs
dc.format.extent 4622791 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrace cs
dc.subject speciální třída cs
dc.subject studijní skupina cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject nadaný žák cs
dc.subject nadání cs
dc.subject edukace cs
dc.subject integration en
dc.subject special classroom en
dc.subject study group en
dc.subject social competence en
dc.subject gifted pupil en
dc.subject a gift en
dc.subject the education en
dc.title Integrace nadaných dětí 1. ročníku na Základní škole Zlín (tř. Svobody 868, Malenovice) cs
dc.title.alternative Integration of the 1st class gifted children on the Primary school Zlín (tř. Svobody 868, Malenovice) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2008-06-17
dc.description.abstract-translated Integration of gifted children into a common elementary school is a fundamental prerequisite for their successful development. In order for the integration to be successful, it is necessary to work with gifted children above all on development of their social competences. And in this work I inquire the degree into which the gifted pupils acquire their social competences. Because it determines a quality of their interrelationship with others. Due to the fact that the gift often brings along various specifics in social and emotional areas, it is advisable to pay proper attention to this areas in education of gifted pupils. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7865
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject gifted education en


Files in this item

Files Size Format View
kvarda_2008_bp.pdf 4.408Mb PDF View/Open
kvarda_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
kvarda_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account